Saturday, December 3, 2011

Chapter 14: Musang yang hilang

Salam and well hello there world! (menggeliat baru berhibernasi)
Well actually aku bukan baru lepas berhibernasi, aku baru je lepas habis exam yang berbulan bulan lamanya.

Lepas apa yang aku dah belajar dari semester lepas, musang ni mengambil keputusan untuk lebih fokus pada pelajaran.

Kalau orang ber"boyfriend" or ber"girlfriend" sms 24/7. Aku 24/7 dengan buku buku aku. jadi hipotesisnya, aku bercouple dengan buku? WOW! Sumpah nerd gila musang ni. (Tukar mood nerd nak mampus)

Seriously A-Level bagi aku kalau tak study bebetul memang lah macam cacing kepanasan time nak jawab exam.
Masalahnya aku musang bukan cacing maka aku ambil langkah berjaga jaga. (peace yo)

Buat masa sekarang seriously aku rindu blog ni. Dan memandangkan sekarang tengah cuti, maka musang ini akan kembali berblog. Suka tak? what? tak suka? fine! (sepak sepak batu tepi jalan tanah)
Perasaan nak tinggalkan blog tu macam nak berhadas kecil ketika sembelit. Sakit tapi kena jugak lepaskan untuk kebaikan sendiri (apa analogi aku ni?)
Tapi well, you all get it right? So, anda anda semua, gua mahu mintak maaf kerana menyepikan diri buat masa yang agak lama. But baby! I am BACK! (Tunggu tepukan gemuruh tapi realitinya sunyi sepi, krik krik krik)

Well, untuk entri kali ni, itu sahaja lah yok? (slang indon)
Aku akan start dengan topik topik lain dalam entri yang akan datang, (tak lama lagi ok? Gua janji sama lu!)

Hasta La Vista Baby!

4 critics:

Petak Hitam said...

haait...nak topik2 baru :D

Chan said...

@zeeck
hai! hai! hahaha. sure2 bakal ada topik baru. :D

Unknown said...

2 bulan exam kott... memang hibernasi habislah.. haha..

Chan said...

yes2. penat.. huuuu