Thursday, December 15, 2011

Chapter 19: I am useless

Salam and well hello there world. (sigh)
Well harini takde menda nak tulis lah, hilang mood sebab Keroro hilang mood jugak.

Just nak pesan dekat Keroro supaya tabahkan hati. Kuatkan semangat.

Dan peringatan jugak yang Allah sentiasa bersama kita.
Jangan berhenti percaya. Gagal sekali tak semestinya gagal selama-lamanya.

Maybe aku jadi kuat sebab aku dapat pesanan dari mimpi aku. Someone mai habaq cakapdekat  aku

"Kalau aku yang hampir hampir nak kena buang dari akademi pun boleh berjaya go on dengan cita cita aku. Takkan kau tak boleh? Peluang masih ada. Just jangan putus asa and sedih dengan apa yang dah berlaku. Sendiri buat sendiri tanggung. Macam aku, aku dah buat something yang buat aku hampir hampir nak kena buang. Macam kau, aku percaya, kau tak study betul betulkan? Jadi silapnya dari kita jugak. So belajar dari kesilapan, bukan meratapi kesilapan yang kita buat. Kau boleh buat punya. Kalau aku boleh buat , kau mesti boleh"

Well, pesanan ni aku pesan ekat Keroro jugak. Hope you gain something from the advice i got before this. Just don't stop believing. What by past be by past. :)

All the best for your becoming test.




Hasta La Vista Babeh!

2 critics:

Nong Andy said...

Buat silap byk2 itu adalah proses pembelajaran dalam hidup.. normal. Tapi jgn ulang kesilapan itu semula. itu paling penting.. Dr.fox! dan keroro.. chaiyok!chaiyok!

*hasta lavista babeh! paling suka ayat yg ni :)

Chan said...

Thanks Nong Andy :)